چطور میتونم برای خرید اینترنتی گوشی و لوازم جانبی به فونر اعتماد کنم؟

این روزها همزمان با پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیازهای مردم جهان، تعداد فروشگاه‌های اینترنتی نیز با سرعت زیادی در حال افزایش است. خرید از فروشگاه‌هی اینترنتی این امکان را به خریداران می‌دهد تا بدون صرف زمان از هرجایی خرید خود را انجام دهند.

افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی موجب شده تا خریداران در انتخاب یک فروشگاه امن و مطمئن گیج شوند. این موضوع به خصوص در زمان خرید کالاهای گران قیمتی همچون خرید گوشی نگران‌کننده‌تر است. بارها پیش آمده که خریداران از طرق مختلف از ما بپرسند که چرا باید به شما اعتماد کنم؟

در ادامه دلایل اعتماد به فروشگاه فونر را برای شما بازگو می‌کنیم.

نماد اعتماد الکترونیکی کسب‌وکارهای اینترنتی

نماد اعتماد فروشگاه های اینترنتی

اولین و اصلی‌ترین نکته‌ای باید پیش از خرید از هر فروشگاه اینترنتی به آن توجه کنید، این است که فروشگاه اینترنتی باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد. این نماد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران و برای ثبت و ساماندهی فروشگاه‌های اینترنتی به فروشگاه‌های آنلاین داده می‌شود. سایت‌های فروشگاهی باید نماد اعتماد الکترونیکی خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. با کلیک روی نماد شما به صفحه آن فروشگاه در سایت نماد اعتماد الکترونیکی منتقل می‌شوید.

این نماد به شما اطمینان می‌دهد که فروشگاه به تعهدات خود عمل خواهد کرد و در صورت نیاز از طریق آن می‌توانید سفارش خود را پیگیری کنید.

فروشگاه فونر نیز دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد. بنابراین می‌توانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

ضمانت بازگشت کالا

فروشگاه اینترنتی فونر برای اطمینان خاطر شما از کیفیت و اصالت کالا این امکان را برای خریداران خود فراهم کرده تا در فرصت 7 روزه با شرایط معین، نسبت به بازگشت کالای خریداری شده اقدام کنند. برای مطالعه شرایط بازگشت کالا در فونر کلیک کنید.

پرداخت‌های اینترنتی امن

وقتی اقدام به پرداخت هزینه خرید خود به صورت اینترنتی می‌کنید، حتما آدرس سایت درگاه بانکی را بررسی کنید. آدرس بانکی که برای پرداخت هزینه به آن منتقل می‌شوید، باید با عبارت Https شروع شود. در غیر این صورت به هیچ وجه اقدام به پرداخت نکنید.

اعتماد به فروشگاه های اینترنتی

در فروشگاه اینترنتی فونر برای پرداخت هزینه از دو درگاه بانک پاسارگاد و ملت استفاده می‌شود و خریداران از صفحات پرداخت به طور مستقیم به درگاه این دو بانک در سامانه شاپرک متصل می‌شوند. همچنین صفحات پرداخت هزینه در سایت فونر با پیشوند Https شروع می‌شوند و از این بابت نیز نگرانی نخواهید داشت.

امکان پرداخت در محل

درحال حاضر کسانی که سفارش بالای 1 میلیون تومان برای شهر تهران ثبت کنند، می‌توانند هزینه سفارش را در محل تحویل پرداخت کنند. عزیزانی که به هر دلیلی نگران خرید و پرداخت هزینه پیش از تحویل سفارش هستند، می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

امید داریم با خرید از فروشگاه فونر، خرید اینترنتی امن و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

Rate this post
تیم تحریریه فونر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.