پرفروش‌ترین گوشی های سه ماه اخیر فروشگاه فونر (فروردین تا خرداد 99)

پرفروش‌ترین گوشی

پرفروش‌ترین گوشی ‌ها به طور معمول مدل‌هایی هستند، که توانسته‌اند اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. فرآیند انتخاب و خرید گوشی مناسب برای بسیاری از ما می‌تواند وقت‌گیر و گیج‌کننده باشد. تنوع گوشی‌های موجود در بازار و روند افزایشی قیمت‌ها باعث شده، تا نتوانیم تصمیم قطعی در مورد خرید گوشی بگیریم.

بسیاری از خریداران روزانه از راه‌های ارتباطی مختلف به دنبال پیدا کردن بهترین گوشی هستند. داشتن آماری از گوشی‌های محبوب و پرطرفدار میان کاربران می‌تواند، راهنمای بسیار خوبی برای خرید گوشی باشد.

در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های 3 ماه اخیر در فروشگاه فونر می‌پردازیم، تا شما را در انتخاب یک گوشی مناسب یاری کنیم.

گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

پرفروش‌ترین گوشی شیائومی

پرفروش‌ترین گوشی 3 ماه اخیر در فروشگاه فونر، گوشی محبوب و خوش‌ساخت شیائومی Redmi Note 8 Pro است.

گوشی‌های شیائومی با قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا توانسته‌اند، طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کنند. شیائومی Redmi Note 8 Pro در این میان مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته‌ است.

طراحی زیبا و شکیل، صفحه نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن بالا (2340*1080 پیکسل)، باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات، دوربین اصلی چهارگانه 2+2+8+64 مگاپیکسلی و از همه مهم‌تر قیمت مناسب و ارزش خرید بالا از جمله ویژگی‌های گوشی ردمی نوت 8 پرو هستند.

مشاهده قیمت و خرید گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro با حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

مشاهده و خرید محصول

مشاهده قیمت و خرید گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro با حافظه 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

مشاهده و خرید محصول

 

گوشی شیائومی Redmi Note 8

پرفروش‌ترین گوشی شیائومی

دومین گوشی در لیست پرفروش‌ترین گوشی های سه ماه اخیر نیز از خانواده گوشی‌های ردمی شیائومی است. گوشی Redmi Note 8 با امکانات قابل توجه و قیمت منصفانه‌ از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ظاهر لوکس و چندرنگی، نمایشگر بزرگ با کنتراست بالا، بدنه شیشه‌ای، استفاده از گوریلاگلس برای محافظت از گوشی، 4 دوربین 2+2+8+48 مگاپیکسلی زیبا، شارژدهی خوب با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و بسیاری ویژگی‌های دیگر این گوشی را به یکی از گوشی‌های محبوب در بازار ایران تبدیل کرده است.

مشاهده قیمت و خرید گوشی شیائومی Redmi Note 8 با حافظه 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مشاهده و خرید محصول

مشاهده قیمت و خرید گوشی شیائومی Redmi Note 8 با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مشاهده و خرید محصول

 

گوشی هوآوی Y5 2019

پرفروش‌ترین گوشی هوآوی

سومین گوشی پرفروش در سه ماه اخیر از خانواده هوآوی است. ظاهر زیبا و قیمت مناسب از جمله مهم‌ترین دلایل محبوبیت گوشی هوآوی Y5 2019 است.

روکش چرمی در رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی علاوه بر اینکه ظاهری منحصربه‌فرد به این گوشی بخشیده است، از آسیب دیدن گوشی در هنگام افتادن و ضربه نیز جلوگیری می‌کند. گوشی هوآوی Y5 2019 یک گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه است، که با کیفیت قابل قبول خود توانسته محبوبیت زیادی در میان خریداران پیدا کند.

مشاهده قیمت و خرید گوشی هوآوی Y5 2019 با حافظه 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

مشاهده و خرید محصول

گوشی شیائومی Mi 9T

پرفروش‌ترین گوشی شیائومی

همانطور که می‌بینید، گوشی‌های شیائومی در صدر گوشی‌های پرفروش‌ترین گوشی های بازار ایران هستند. بالا رفتن قیمت ارز و گران شدن گوشی در ایران موجب شده تا گوشی‌های میان‌رده در میان کاربران محبوبیت بالایی کسب کنند. گوشی‌ شیائومی Mi 9T با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند بهترین میان‌رده‌های بازار را به چالش بکشد.

از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 730، دوربین سلفی پاپ‌آپ، طراحی زیبا و صفحه‌نمایش بدون حاشیه اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید گوشی شیائومی Mi 9T با حافظه 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

مشاهده و خرید محصول

مشاهده قیمت و خرید گوشی شیائومی Mi 9T با حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

مشاهده و خرید محصول

 

گوشی سامسونگ Galaxy A30s

پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ

پنجمین گوشی از میان پرفروش‌ترین گوشی های سه ماه اخیر فونر یک میان‌رده باکیفیت از کمپانی سامسونگ است. گوشی گلکسی A30s از سری گوشی‌های است که به داشتن دوربین خوب و صفحه نمایش AMOLED معروف است. این گوشی با صفحه نمایش AMOLED 6.4 اینچی با رزولوشن 1560*720 تصاویر را با کیفیت بی‌نظیر و شفاف به شما نمایش می‌دهد.

در گوشی گلکسی A30S  هم از تراشه Exynos 7904 و پردازنده گرافیکی Mali G71 MP2 استفاده شده است. همین موضوع باعث شده تا  A30S در اجرای بازی‌های مختلف و مولتی تسکینگ عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‎کند و به این معنا است که شارژ کافی برای به اشتراک گذاری محتوا، تماشای آنلاین ویدیو و بازی کردن، را دارید. گلکسی A30S همچنین از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می‌کند. همه این امکانات موجب شده تا گوشی سامسونگ A30S بسیاری از مشتریان را به خرید ترغیب کند.

مشاهده قیمت و خرید گوشی سامسونگ Galaxy A30s با حافظه 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مشاهده و خرید محصول

مشاهده قیمت و خرید گوشی سامسونگ Galaxy A30s با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مشاهده و خرید محصول

 

مشاهده قیمت و خرید گوشی سامسونگ Galaxy A30s با حافظه 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

مشاهده و خرید محصول

 

گوشی هوآوی Honor 8S

پرفروش‌ترین گوشی هوآوی

گوشی هوآوی Honor 8S از جمله گوشی‌هایی است که نظرات اکثر کاربران بعد از خرید در مورد آن مثبت است. این گوشی میان‌رده در رتبه ششم پرفروش‌ترین گوشی های فونر قرار دارد. گوشی آنر 8S نیازهای معمول کاربران از یک تلفن همراه را برآورده می‌کند، این درحالی است که قیمتی بسیار مناسب دارد.

قابلیت تشخیص چهره، وزن سبک 146 گرمی، حاشیه کم صفحه نمایش و استفاده از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 از جمله ویژگی‌های این گوشی است. در مجموع اگر به دنبال گوشی در رنج قیمت 2 میلیون تومان هستید، گوشی Honor 8S می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

مشاهده قیمت و خرید گوشی هوآوی Honor 8S

مشاهده و خرید محصول

 

Rate this post
تیم تحریریه فونر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.