ضمانت بازگشت کالا

شرایط بازگرداندن کالا

بدون شک یکی از نقاط قوت فروشگاه اینترنی فونر نسبت به فروشگاه های حضوری اطمینان خاطر مشتری از سلامت کالا پیش از خرید است.

به همین دلیل مشتری بعد از خرید کالای مورد نظر خود این حق را برای خود محفوظ دارد تا بعد از تحویل کالا در صورت ایراد در فرصت 7 روزه با شرایط معین شده در ذیل نسبت به بازگشت کالای خریداری شده اقدام کند.

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

محصولات مصرفی و غیر برقی همانند قاب، محافظ صفحه نمایش، کیف شامل گرانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشند.

این دسته محصولات شامل “گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی” میباشند و مهلت بازگشت 7 روزه را ندارند اما در زمان تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابلیت برگشت را دارند.

کالاهای هدیه و جایزه شامل شرایط 7 روز بازگشت نمی شوند.

کالا هایی که شامل “گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی” نمی باشند و دارای ایراد فیزیکی هستند ، حداکثر تا 24 ساعت مهلت تماس با بخش خدمات پس از فروش و اعلام آن را دارند.

شرایط 7 روز بازگشت

کالاهایی که گارانتی مستقل از فروشگاه (گارانتی شرکت های وارد کننده کالا) و یا بدون گارانتی را دارند، تنها تا 7 روز پس از تحویل قابل بازگشت به فروشگاه هستند.

در غیر اینصورت بابت هرگونه ایراد در کالاهای با گارانتی مستقل می بایست به شرکت گارانتی کننده کالا مراجعه شود و فروشگاه اینترنتی فونر هیچ گونه مسئولیتی در قبال گارانتی مستقل کالاها ندارد.

اما برای ارج نهادن به اعتماد مشتریان به ما در صورت هرگونه مشکل بعد از 7 روز، برای محصولات دارای گارانتی مستقل از فروشگاه میتوانید برای سهولت و کمک در انجام پیگیری گارانتی محصولات خود با فروشگاه تماس بگیرید.

برای بازگرداندن کالا به نکات زیر توجه کنید:

1- لازم است کارتن و جعبه اصلی کالا تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

2- از آنجا که فروشگاه اینترنتی فونر یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

3- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود.

4- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

5- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

شرایط برای ارسال کالا

برای ارسال کالا های خود که شامل هرکدام از شرایط فوق میباشد، حتما قبل از ارسال با فروشگاه هماهنگ کنید.

قبل از تماس، حتما اطلاعات خرید خود را برای اعلام به بخش خدمات پس از فروش در دسترس داشته باشید.

برای تماس با بخش خدمات پس از فروش میتونید از صفحه تماس با ما و یا با شماره 09352220666 تماس حاصل کنید.

بعد از پذیرش کالا توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فونر حداکثر تا 48 ساعت کاری نتیجه تست به مشتری اعلام خواهد شد.

و در صورت نیاز به استرداد وجه کالا، حداکثر تا 48 ساعت کاری این مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در صورتی که کالای مورد نظر با کد تخفیف خریداری شده باشد امکان بازگشت مبلغ کسر شده وجود ندارد و فقط هزینه پرداختی به حساب مشتری مسترد خواد شد.

شرایط انصراف از خرید

برای ارسال کالا های خود که شامل هرکدام از شرایط فوق میباشد، حتما قبل از ارسال با فروشگاه هماهنگ کنید.

قبل از تماس، حتما اطلاعات خرید خود را برای اعلام به بخش خدمات پس از فروش در دسترس داشته باشید.

برای تماس با بخش خدمات پس از فروش میتونید از صفحه تماس با ما و یا با شماره 09352220666 تماس حاصل کنید.

بعد از پذیرش کالا توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فونر حداکثر تا 48 ساعت کاری نتیجه تست به مشتری اعلام خواهد شد.

و در صورت نیاز به استرداد وجه کالا، حداکثر تا 48 ساعت کاری این مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در صورتی که کالای مورد نظر با کد تخفیف خریداری شده باشد امکان بازگشت مبلغ کسر شده وجود ندارد و فقط هزینه پرداختی به حساب مشتری مسترد خواد شد.

هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟

در صورتی که کالای مورد نظر شامل گارانتی “اصالت و سلامت فیزیکی” که مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش بود،هزینه ارسال به عهده فروشگاه می باشد.

برای کالاهای “انصراف از خرید” هزینه ارسال و دریافت توسط فروشگاه به عهده مشتری میباشد.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری،ارسال رسید قبض پستی به همراه مهر شرکت پست همراه با کالا یا ارسال آن به service@phoner.ir فروشگاه الزامی میباشد.

اگر ساکن تهران هستید برای تحویل گرفتن کالا حتما با بخش خدمات پس ار فروش تماس بگیرید.

اگر ساکن شهری جز تهران تهران هستید برای بازگشت کالا فقط از پست پیشتاز استفاده کنید.