لوگوی فونر

ساعت شیائومی S4 Sport، اسمارت بند ۹ و بادز ۵ رونمایی شدند

رویداد معرفی همزمان ساعت هوشمند شیائومی S4 Sport و اسمارت بند ۹ و بادز ۵ توسط شیائومی

لی جون (Lei Jun)، مدیرعامل شیائومی، همیشه به دنبال شگفت‌زده کردن مخاطبان در صحنه است و رویداد سالانه امسال این شرکت نیز از این قاعده مستثنی نبود. این شرکت، گوشی‌های تاشدنی جدیدی را به نمایش گذاشت و همچنین، طیف وسیعی از محصولات پوشیدنی جدید از جمله یک ساعت هوشمند پریمیوم، یک دستبند هوشمند ارزان اما توانمند و یک هدفون بی‌سیم راحت را معرفی کرد.

ساعت شیائومی S4 Sport

شیائومی S4 Sport، یک ساعت هوشمند قدرتمند و رده بالا با قیمت ۲۷۵ دلار است. این ساعت دارای بدنه تیتانیومی و شیشه یاقوتی است و با چهار بند مختلف عرضه می‌شود که عبارتند از فلورو الاستومر، سیلیکون، بافته شده و میلانز تیتانیومی. این بندها برای فعالیت‌های ورزشی مختلف مناسب هستند.

شیائومی واچ اس فور اسپرت، می‌تواند برای غواصی تا عمق ۴۰ متری (۱۳۰ فوت) استفاده شود. این ساعت توسط PADI (انجمن حرفه‌ای مربیان غواصی) آزمایش شده و گواهینامه غواصی EN13319 را دریافت کرده است. شیائومی با شرکت ساعت‌سازی Suunto برای الگوریتم‌های ردیابی ورزشی (مانند اندازه‌گیری آستانه نوعی اسید در بدن به اسم لاکتات) همکاری کرده است.

نمای کناری ساعت هوشمند Xiaomi Watch S4 Sport
ساعت هوشمند Xiaomi Watch S4 Sport از eSIM پشتیبانی می‌کند.

ساعت پرمیوم جدید شیائومی برای تمرینات هوازی، از پنج صورت فلکی GNSS با دریافت باند دوگانه پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای قابلیت نقشه آفلاین است و می‌توانید به لطف پشتیبانی از eSIM، می‌توانید بدون نیاز به گوشی خود از آن استفاده کنید.

رنگ‌های بدنه ساعت هوشمند Xiaomi Watch S4 Sport
نمایشگر ۱.۴۳ اینچی ساعت هوشمند Xiaomi Watch S4 Sport تا ۲۰۰۰ نیت روشنایی دارد.

در زیر صفحه یاقوتی ساعت هوشمند Xiaomi Watch S4 Sport، یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی OLED قرار داده شده که برای خوانایی بالا در فضاهای باز، ۲۰۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. شیائومی از یک باتری بزرگ ۵۸۶ میلی آمپری در این ساعت استفاده کرده که طبق ادعای شیائومی، تا ۱۵ روز شارژدهی دارد. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، نسل قبلی آن یعنی شیائومی واچ S3 از یک باتری ۴۸۶ میلی آمپری استفاده می‌کرد.

ساعت هوشمند Xiaomi Watch S4 Sport روی دست
دقت سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون ساعت هوشمند Xiaomi Watch S4 Sport به ۹۷.۲ درصد رسیده است.

سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون در پشت ساعت نیز توسط شیشه یاقوتی محافظت می‌شود. شیائومی ادعا می‌کند که این سنسور به دقت ۹۷.۲ درصد دست یافته است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این ساعت، این است که NFC داخلی آن می‌تواند به عنوان کلید ماشین شما عمل کند (فقط روی یکسری از خودروها کار می‌کند).

شیائومی بند ۹

 رنگ‌ها و بندهای مختلف شیائومی بند ۹
شیائومی بند ۹


اگر اعتقاد دارید قیمت ساعت هوشمند Xiaomi Watch S4 Sport زیاد به نظر می‌رسد، می‌توانید به جای آن شیائومی بند ۹ را انتخاب کنید که قیمت مدل پایه آن فقط ۳۵ دلار است و نسخه NFC آن نیز با قیمت ۴۲ دلار به فروش می‌رسد. نسخه معمولی Xiaomi Band ۹ دارای یک بدنه فلزی است، اما یک نسخه ویژه با بدنه سرامیکی هم دارد که ۴۸ دلار قیمت دارد.

شیائومی بند ۹ روی دست یک مرد
شیائومی بند ۹ از حالت Always-on Display پشتیبانی می‌کند.

شیائومی بند ۹ در چهار رنگ عرضه شده که شامل صورتی، مشکی، آبی و سفید می‌شوند. شما می‌توانید ظاهر آن را با بندهای مختلف تغییر دهید. شیائومی بند ۹ وعده شارژدهی تا ۲۱ روز را می‌دهد، که با فعال کردن حالت Always-on Display، باید تا ۹ روز بیشتر دوام بیاورد. این محصول دارای موتور خطی و ۲۰ حالت لرزش است.

صفحه شارژ کامل شیائومی بند ۹
Xiaomi Band ۹ اکنون به دقیق‌ترین سنسورهایی که تا به حال در این محصول به کار رفته، مجهز شده است.

شیائومی می‌گوید که دقت سنسور ضربان قلب Band ۹ را نسبت به نسل قبلی آن ۱۶ درصد بهبود بخشیده. همچنین با یکی از مجهز‌ترین بیمارستان‌های پکن برای تشخیص بهتر مشکلات تنفسی در خواب همکاری کرده است. اگر نسخه NFC را انتخاب کنید، می‌توانید به عنوان کلید ماشین خود نیز از آن استفاده کنید.

شیائومی بادز ۵

شیائومی بادز ۵ در کیس شارژر خود
شیائومی بادز ۵ قوی‌تر از همیشه ظاهر شده است.

طراحی هدفون شیائومی بادز ۵ به گونه‌ای است که نیمی از آن داخل گوش قرار می‌گیرد. شیائومی ادعا کرده که هنگام استفاده از بادز ۵، به سختی می‌توانید آن را در گوش خود احساس کنید. هر هدفون تنها ۴.۲ گرم وزن دارد اما می‌تواند به طور چشمگیری تا سقف ۶.۵ ساعت دوام بیاورد (کل شارژدهی این هدفون با کیس ۳۹ ساعت است).

طراحی اجزای داخلی شیائومی بادز ۵
شیائومی بادز ۵ هرگونه نویز را با هوش مصنوعی حذف می‌کند.

هدفون‌ها از کدک صوتی بدون افت کیفیت aptX شرکت کوالکام (تا ۲.۱ مگابیت بر ثانیه) پشتیبانی می‌کنند و توسط تیم Harman AudioEFX تنظیم شده‌اند. قابلیت Active Noise Cancellation و کاهش نویز به وسیله هوش مصنوعی برای تماس‌ها با ۳ میکروفون نیز در این هدفون وجود دارد.

رنگ نقره‌ای شیائومی بادز ۵
کدام هدفون دیگری با زیر ۱۰۰ دلار، چنین قابلیت‌هایی ارائه می‌کند؟


هدفون‌های شیائومی بادز ۵ دارای گواهینامه IP54 هستند و می‌توانند در مقابل تعریق و قطره‌های باران مقاومت کنند. هدفون Xiaomi Buds ۵ فقط ۹۷ دلار قیمت دارد.

لازم به ذکر است که تمامی محصولاتی که در این متن معرفی شدند، فعلا برای بازار چین رونمایی شده‌اند. کاربران سایر نقاط دنیا از جمله ایران، باید منتظر عرضه نسخه‌های گلوبال آن‌ها باشند که برای عرضه در خارج از چین توسعه داده می‌شوند.

منبع: gsmarena

انتخاب بهتر و خرید ارزانتر


هایلو X1 Pro - پرفروش ترین هندزفری تا ۲ میلیون
موبایل شیائومی مدل Xiaomi Black Shark 5 pro
تفاوت هدست، هدفون و هندزفری

جدیدترین مقالات


نظرات کاربران


امتیاز و نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *