لوگوی فونر

معرفی بهترین گوشی های موبایل تا 7 میلیون تومان | تابستان 1403

بهترین گوشی تا 7 میلیون

امروزه گوشی‌های هوشمند از تنوع بالایی برخوردارند و برندهای مختلف هرکدام مدل‌های مختلفی از تلفن همراه را به بازار معرفی کرده‌اند. در این میان گوشی‌های میان رده محبوبیت بالایی دارند، زیرا علاوه‌بر مشخصات و کارایی مناسب، با قیمت خوبی عرضه می‌شوند. از همین رو تصمیم داریم در این مقاله از سایت فونر به معرفی بهترین مدل‌های گوشی موبایل تا 7 میلیون بپردازیم تا شما با آن‌ها آشنا شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

شیائومی از جمله برندهایی محسوب می‌شود که اخیرا توانسته انواع مختلفی از گوشی‌های میان رده را با بالاترین کیفیت و ویژگی‌ها طراحی و به بازار وارد کند. شیائومی ردمی نوت 10 پرو یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

در طراحی این تلفن همراه از قاب پشت شیشه‌ای که به وسیله‌ی گوریلاگلس 5 مراقبت می‌شود استفاده شده است، بنابراین نباید نگران از بین رفتن زیبایی آن به‌واسطه‌ی خط و خش یا ضربه بود. از نظر ارگونومی نیز مشکلی وجود ندارد و شما می‌توانید این گوشی که وزنی برابر با 193 گرم و ضخامت 8.1 میلی‌متر دارد را به‌ راحتی و بدون مشکل در دست بگیرید.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو

از بابت قدرت سخت‌افزاری این گوشی تا 7 میلیون نگران نباشید، زیرا برای این تلفن همراه از یک تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون 732G استفاده شده است و می‌تواند برای انجام کارهای مختلف مناسب باشد. شما زمان استفاده از ردمی نوت 10 با کندی باز شدن برنامه‌ها مواجه نخواهید شد، دلیل این موضوع نیز استفاده از یک تراشه مناسب است.

در اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی به مشکل نخواهید خورد و عملکردی نرمال و عادی را از این محصول گوشی شیائومی مشاهده خواهید کرد. این گوشی در دو مدل 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم موجود است که شما می‌توانید باتوجه به سلیقه و نیاز خود یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات این تلفن همراه که یکی از بهترین انتخاب‌های گوشی تا 7 میلیون است، می‌توان به چهار دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. باتری استفاده شده در ردمی نوت 10 ظرفیت 5020 میلی‌آمپر ساعتی دارد و شما را 1 الی 1.5 روز از شارژ گوشی بی‌نیاز می‌کند، البته این موضوع به نوع استفاده شما نیز بستگی دارد. شیائومی در زمینه فست شارژ این گوشی نیز کم‌کاری نکرده و طراحی را به‌گونه‌ای انجام داده است که شما می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان گوشی خود را فول شارژ کنید.

گوشی گلکسی A22 5G

سامسونگ نیز از دیگر برندهایی محسوب می‌شود که توانسته بهترین مدل‌های گوشی تا 7 میلیون را به بازار معرفی کند. گوشی Galaxy A22 5G از محبوب‌ترین گوشی‌های میان رده این برند است که مشخصات و ویژگی‌های قابل قبولی دارد و می‌تواند نیازهای شما را به‌خوبی برطرف کند.

این تلفن همراه از ارگونومی و وزن خوبی برخوردار است و همین موضوع باعث شده که کاربران بتوانند از آن برای طولانی‌مدت استفاده کنند. سامسونگ همچنین از یک نمایشگر 6.6 اینچ فول‌اچ‏دی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز استفاده کرده که این مشخصات برای یک گوشی تا 7 میلیون بسیار خوب است.

باید گفت که گوشی سامسونگ برای این مدل از تراشه مدیاتک 700 استفاده کرده و به‌واسطه‌ی این انتخاب، گلکسی A22 عملکرد خوبی دارد و شما در پردازش برنامه‌های سنگین با مشکل مواجه نخواهید شد.

گلکسی A22 5G

این گوشی برای افرادی که مدام از گوشی استفاده می‌کنند نیز مناسب خواهد بود، زیرا باتری آن یک باتری 5000 میلی‌آمپری است که عملکرد مناسبی دارد و به‌راحتی می‌توانید یک روز از آن بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید. البته اگر گوشی شما به شارژ مجدد نیاز پیدا کرد نیز نگران نباشید، زیرا گلکسی A22 از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

دوربین‌های به‌کار رفته در این گوشی با این رنج قیمت نیز عملکردی قوی دارند و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها تصاویر و فیلم‌های باکیفیتی ثبت کنید. عکس و فیلم‌های ضبط‌شده با دوربین‌های این گوشی جزئیات و دقت رنگ بالایی دارند و شما می‌توانید به‌طورکلی از این گوشی همراه برای تولید محتوای تصویری استفاده کنید.

گوشی شیائومی Poco X3 Pro

اگر قصد خرید گوشی تا 7 میلیون دارید، گوشی پوکو x3 pro نیز انتخابی مناسب خواهد بود. این گوشی که در سال 2021 به بازار موبایل وارد شد، یک نمایشگر 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز دارد و پردازنده مرکزی و گرافیکی آن با مدل قبلی یعنی Poco X3 متفاوت است. در این گوشی تراشه اسنپدراگون 860 و پردازنده گرافیکی Adreno 640 به کار رفته که باعث کارایی مطلوب دستگاه شده و شما می‌توانید کارهای خود را با این گوشی بدون مشکل انجام دهید.

برای دوربین این گوشی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین‌های کمکی شامل لنز 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی نیز کیفیت 20 مگاپیکسلی دارد و به شما اجازه می‌دهد تصاویر باکیفیتی را به ثبت برسانید.

شیائومی Poco X3 Pro

شیائومی Poco X3 Pro یک باتری 5160 میلی‌آمپری دارد و از فناوری شارژ سریع 33 وات نیز پشتیبانی می‌کند. در آخر باید گفت شما می‌توانید این گوشی را در دو نسخه با ظرفیت‌های 256 و 128 گیگابایتی تهیه و به‌راحتی از آن برای ذخیره کردن اطلاعات، انجام کارهای مختلف و بازی کردن استفاده کنید.

گوشی هواوی Honor 9X

گوشی هواوی Honor 9X از دیگر مدل‌های گوشی تا 7 میلیون است که در سال 2019 به بازار معرفی شد. این گوشی میان رده طراحی متفاوتی دارد و از باتری بهتر، صفحه نمایش بزرگ‌تر و دوربین‌های 3 گانه جدید برخوردار است. طراحی که برای بدنه‌ی این گوشی درنظر گرفته شده، یک بدنه شیشه‌ای با فریم آلومینیومی است که وزنی برابر با 206 گرم دارد. صفحه نمایش آن 6.59 اینچ است و از لحاظ کیفیت و روشنایی نقص و کمبودی برای آن اعلام نشده و کاربران از این موارد رضایت کامل داشته‌اند.

هواوی Honor 9X

دوربین‌های سه گانه، یعنی یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دو دوربین کمکی دیگر می‌توانند تصاویر با کیفیتی را برای شما ثبت کنند. دوربین دوم با رزولوشن 8 مگاپیکسلی برای عکسبرداری فوق عریض مناسب است و دوربین سوم که لنز 2 مگاپیکسلی دارد برای تشخیص عمق استفاده می‌شود. اگر به گرفتن عکس سلفی نیز علاقه دارید، باید بدانید که این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی دارد که از مکانیزم پاپ آپ برخوردار است و با سوییچ کردن دوربین اصلی روی آن شاهد بیرون آمدن دوربین از جلوی گوشی خواهیم بود.

گوشی سامسونگ گلکسی A31

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تا 7 میلیون میان مدل‌های مختلف سامسونگ، گلکسی A31 است. این میان رده با ظاهر زیبا و امروزی که دارد، از جنس پلاستیک ساخته شده و یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با تکنولوژی Super AMOLED دارد. قلب تپنده این مدل گوشی را می‌توان چیپ 12 نانومتری 8 هسته که ساخت شرکت مدیاتک است درنظر گرفت. استفاده از این تراشه باعث شده که امکان اجرای برنامه‌های سنگین مانند بازی‌ها روی این گوشی فراهم شود.

سامسونگ گلکسی A31

در رابطه با حافظه‏‌ی رم و حافظه ذخیره‌سازی گوشی نیز باید گفت که این گوشی در سه نسخه 64/4، 128/4 و 128/6 گیگابایت قابل تهیه و استفاده است و می‌تواند خیال شما را از بابت مولتی تسکینگ و کمبود حافظه راحت کند. در قاب پشتی تلفن همراه 4 دوربین با رزولیشن‌های مختلف وجود دارد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل و دوربین‌های بعدی 8، 5 و 5 مگاپیکسل هستند. این گوشی تا 7 میلیون یک دوربین سلفی با کیفیت 20 مگاپیکسلی نیز دارد که برای علاقه‌مندان عکس سلفی مناسب خواهد بود.

شیائومی Redmi Note 11 Pro

مدل‌های مختلف گوشی تا 7 میلیون شیائومی تمام شدنی نیستند؛ شیائومی Redmi Note 11 Pro یکی دیگر از انتخاب‌هایی است که می‌توانید زمان خرید گوشی تا 7 میلیون داشته باشید. این مدل گوشی از شیائومی، به تراشه Mediatek Helio 96G مجهز شده است و شبکه ارتباطی 4G دارد.

این گوشی با حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت، یکی از بهترین موبایل‌ها برای ذخیره‌‏سازی داده‌ها و اطلاعات است و شما می‌توانید برنامه و بازی‌های مختلفی را با این گوشی اجرا کنید. پشت گوشی یک دوربین چهارگانه که دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل است استفاده شده و به شما اجازه می‌دهد تصاویر با کیفیتی را ثبت کنید. در پنل جلو که جنس آن از شیشه است و توسط فناوری گوریلاگلس محافظت می‌شود، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به کار رفته که برای علاقه‌مندان به عکس سلفی مناسب است.

شیائومی Redmi Note 11 Pro

باتری باکیفیت و قدرتمند از دیگر نکات مثبت درباره‌ی این مدل گوشی است. شیائومی برای Redmi Note 11 Pro از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده که می‌تواند نیاز شما به گوشی را برای یک روز برآورده کند. البته اگر به‌دلیل استفاده‌ی زیاد نیاز بود که شما درطول روز گوشی خود را شارژ کنید نیز نگران نباشید، زیرا این گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

جمع‌بندی

همان‏طورکه مطالعه کردید، در این مقاله درباره‌ی مدل‌های مختلف گوشی تا 7 میلیون صحبت کردیم و برندهایی که در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند را نیز معرفی کردیم. اکنون شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خودتان و بررسی مشخصات تلفن‌های همراه یکی از این محصولات را انتخاب و خریداری کنید.

انتخاب بهتر و خرید ارزانتر


هایلو X1 Pro - پرفروش ترین هندزفری تا ۲ میلیون
موبایل شیائومی مدل Xiaomi Black Shark 5 pro
تفاوت هدست، هدفون و هندزفری

جدیدترین مقالات


نظرات کاربران


امتیاز و نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *