خرید شما از فونر پایان کار نیست، آغاز راهی طولانیست و ما در این مسیر سعی داریم تا شما یک خرید آسوده با اطمینان خاطر داشته باشید. ما در فونر همواره در تلاش هستیم تا هر خرید شما همراه با رضایت باشد و در این راه به شما اطمینان میدهیم که تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی فونر دارای ضمانت اصالت کالا و همچنین ضمانت بازگشت دارند.
بدون شک یکی از نقاط قوت فروشگاه اینترنی فونر نسبت به فروشگاههای حضوری و رقبا، اطمینان خاطر مشتری از اصالت کالا پیش از خرید است.
عدم حضور نمایندگی رسمی شرکتهای تولیدکننده گوشی و لوازم جانبی باعث وجود
کالاهای غیراصل و تقلبی در بازار ایران شده است. در بسیاری از موارد کاربران
قادر به تشخیص کالاهای تقلبی از اصل نیستند و بعد از مدتی متوجه کیفیت پایین
دستگاه خواهند شد.
ما در فروشگاه اینترنتی فونر تنها اقدام به فروش
کالاهای اصل از معتبرترین برندهای جهان میکنیم و هیچگونه محصول مشابه و یا
غیراصل در این فروشگاه عرضه نمیشود.
همه محصولات در فروشگاه فونر ضمانت
اصالت کالا دارند و این امکان برای شما وجود دارد، در صورت هر گونه مغایرت
نسبت به اصل بودن کالا و وجود مشکل در آن بدون هیچ مشکلی کالای خود را به ما
عودت دهید.
کالاهای دارای ایرادات فنی (بدون گارانتی مستقل) تا 7 روز پس از تحویل، قابل
بازگشت هستند.
برای بازگرداندن کالا لازم است، کارتن و یا جعبه اصلی
کالا تا پایان مهلت 7 روزه نگه داشته شده باشد و همراه با کالا بازگردانده
شود.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا
جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را
از بین خواهد برد.
این سرویس شامل اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط
و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست
کاربر از کالا ایجاد شده باشد، نمیشود.
اگر سفارش ثبت شده در سایت با کالایی که برای شما ارسال شده است؛ مغایرت
داشته باشد، تا 24 ساعت پس از دریافت محصول امکان بازگشت محصول وجود دارد.
درصورتی
که مغایرت بدون نیاز به باز کردن بستهبندی کالا قابل تشخیص باشد، مشتریان
نباید بستهبندی دستگاه را باز کنند و سفارش تنها در حالت بستهبندی اورجینال
قابل بازگشت خواهد بود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر
است، که جعبه اصلی کالا بدون هیچگونه خطخوردگی، نوشته، برچسب، پارگی و
آسیبی به فروشگاه تحویل داده شود.
فروشگاه اینترنتی فونر تمام سفارشات را از طریق شرکتهای معتبر ارسال میکند.
لذا بازگرداندن سفارشاتی که حین حملونقل آسیب دیدهاند، تا 24 ساعت پس از
تحویل سفارش و با ارائه صورت جلسه شرکت حمل و نقل امکان پذیر
است.
برای بازگرداندن سفارشات آسیبدیده حین حمل و نقل باید جعبه اصلی
آن بدون هیچ گونه نوشته، برچسب و آسیبی به همراه کالا تحویل داده شود.
لطفا
درصورت مشاهده آسیب هنگام تحویل سفارش، از دریافت آن خودداری کنید.
اگر از خرید خود منصرف شده باشید، تا ۲۴ ساعت امکان بازگشت کالا وجود
دارد.
تنها سفارشاتی شامل این سرویس میشوند، که باز نشده باشند.
درصورتی که حتی نایلون وکیوم و شیرینگ جعبه باز شده باشد، کالا قابل بازگشت
نخواهد بود.
درصورتی که کالا هنوز برای شما ارسال نشده باشد، پیش از
ارسال آن اقدام به لغو سفارش خود کنید.
در صورت انصراف از خرید، هزینه
ارسال به عهده خود شما خواهد بود.
مواردی که 7 روز ضمانت بازگشت کالا را
از بین خواهد برد:
هرگونه استفاده نادرست پس از تحویل کالا در مدت 7 روز
شامل مواردی مانند حملونقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد
غیرمعمول، نگهداری و استفادهی متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در
دفترچه راهنمای کالا).
آسیب بر اساس استفاده از لوازم جانبی تایید نشده
توسط کمپانی تولیدکننده سفارش.
دستکاری و مخدوش و یا پاره کردن جعبه و
کارت گارانتی سفارش.
نصب برنامه و نرمافزارهای تایید نشده توسط کمپانی
تولیدکننده سفارش.
کالاهایی که دارای گارانتی مستقل شرکتی هستند، باید برای شرکت گارانتیکننده ارسال شوند و فروشگاه فونر هیچ گونه مسئولیتی در قبال این کالاها ندارد. مگر اینکه کالا در حین ارسال از سمت فونر دچار آسیب فیزیکی شده باشد. (برای ارج نهادن به اعتماد مشتریان در صورت هرگونه مشکل برای محصولات دارای گارانتی مستقل، میتوانید برای سهولت و راهنمایی در پیگیری گارانتی محصولات با فروشگاه تماس بگیرید.)
قبل ار ارسال کالا حتما با فروشگاه هماهنگ کنید . برای تماس با فروشگاه
میتوانید از صفحه “تماس با ما” اقدام کنید.
کلی متعلقات کالا شامل
دفترچه راهنما، کارت گارانتی، شارژر و … باید همراه با جعبه اصلی به فروشگاه
بازگردانده شود.
در صورتی که کالای مورد نظر با کد تخفیف خریداری
شده باشد امکان بازگشت مبلغ کسر شده وجود ندارد و فقط هزینه پرداختی به حساب
مشتری مسترد خواد شد.
در صورتی که مشتری به هر دلیلی از سفارش خود صرف
نظر کند و دارای شرایط برگشت کالا بود، اگر محصول تخفیف یا تعدیل قیمت داشته
باشد، امکان بازگشت فقط به قیمت روز آن محصول ممکن است.
در صورت
نیاز به استرداد وجه کالا، حداکثر تا 7 روز کاری این مبلغ به حساب مشتری
واریز خواهد شد.
* لازم به ذکر است هزینه استرداد وجه کالا به دلیل
مستند و قابل پیگیری بودن فقط به حساب متعلق به مشتری و از طریق شماره شبای
ارسالی مشتری به قسمت تیکتهای پشتیبانی انجام میپذیرد.
بعد از پذیرش
کالا توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فونر، حداکثر تا 48 ساعت کاری نتیجه
تست محصول به مشتری اعلام خواهد شد.
در صورتی که کالای مورد نظر شامل گارانتی “اصالت و سلامت فیزیکی” و یا “7 روز
بازگشت کالا ” که مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش بود، هزینه ارسال به
عهده فروشگاه است.
هزینه ارسال و دریافت کالاهای “انصراف از خرید” به
عهده مشتری است.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری های خارج از
تهران، ارسال رسید قبض پستی به همراه مهر شرکت پست همراه با کالا
یا ارسال تصویر آن از قسمت تیکتهای پشتیبانی پروفایل کاربری الزامی است.
محصولات
بازگشتی سفارشات تهران را فقط از سامانههای حملو نقل دارای رسید وجه
(همانند الو پیک یا اسنپ بایک) و سفارشات شهرستان را فقط از طریق پست پیشتاز
برای ما ارسال کنید.
کالاهای خود را پس از هماهنگی با فروشگاه، به
آدرس تهران، خیابان مطهری، خیابان قابوسنامه، خیابان مرزبان نامه، پلاک
۲۷ واحد ۲ – کد پستی: ۱۵۸۸۸۶۶۳۴۳ ارسال نمایید.