چرا گارانتی و نام ارائه دهنده خدمات پس از فروش گوشی توسط برخی از فروشگاهها ذکر نمیشود؟
در این روزها که بسیاری از برندهای تولیدکننده کالاهای دیجیتال به دلیل تحریمها نمیتوانند به طور مستقیم و غیرمستقیم در کشور فعالیت داشته باشند، واردات قانونی گوشی و طرح رجیستری به طور گسترده در حال اجراست. بنابراین گارانتی و خدمات پس از فروش گوشیهای وارد شده به امری ضروری تبدیل شده است.
نیار بازار باعث شده تا تعداد شرکتهای ارائه دهنده گارانتی گوشی به سرعت درحال افزایش باشد که متاسفانه تعداد زیادی از آنها خدمات پس از فروش ضعیفی دارند.
همین موضوع سبب شده تا برخی از فروشندگان گوشی حتی نام شرکت ارائه دهنده گارانتی را نیز ذکر نمیکنند و با ذکر اینکه کالا گارانتی شرکتی دارد، اقدام به فروش گوشی با گارانتیهایی میکنند که خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی دارند و این موضوع میتواند دردسر بزرگی برای خریداران باشد.
خدمات پس از فروش ضعیف این شرکتها باعث شده تا بسیاری از خریداران تصور کنند که گارانتی در ایران معنایی ندارد. متاسفانه عدم مسئولیتپذیری برخی از ارائهدهندگان گارانتی وسایل دیجیتال در ایران و همچنین خدمات ضعیف آنها موجب بیاعتمادی مشتریان شده است.
روند طولانی برای تعمیر گوشیها، بهانههای عجیب و غریب برای امتناع در ارائه خدمات، عدم آگاهی کاربران از خدماتی که میتوانند از ارائهدهندگان گارانتی دریافت کنند و تعداد بالای گارانتیهای ضعیف در بازار باعث شده تا بسیاری از خریداران در هنگام خرید گوشی اصلا به شرکت ارائهدهنده گارانتی توجه نکنند.
اما این موضوع درست نیست. در حال حاضر شرکتهای زیادی وجود داردند که خدمات پس از فروش مطلوبی به کاربران ارائه میدهند.
ما در فروشگاه فونر گوشیهای موبایل را با گارانتیهای شرکتی معتبری مانند کاوش تیم، آسمان رایانه، مدیا پردازش، تسک ایران و … ارائه میدهیم. لازم به ذکر است که نام شرکت ارائه دهنده گارانتی در صفحه تمام محصولات ذکر شده و شما خود نیز میتوانید پیش از خرید با یک جستجوی کوچک، اعتبار آن شرکت را بسنجید.